مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب گفت: همین شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در راهپیمایی روز قدس توسط مسلمانان پایه های ظلم و ستم این رژیم کودک کش و نامشروع را به لرزه درآورد.

علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس  پیرامون اهمیت روز قدس، حضور و مشارکت گسترده مردم در این راهپیمایی گفت: بدون تردید روز جهانی قدس یک پدیده بسیار مهم و تاثیرگذاری است که بنیانگذار آن حضرت امام (ره) بود که فرمودند روز قدس روز اسلام است.

وی تصریح کرد: تبلور ظلم آمریکایی ها و ایادی آنها در جهت تقویت صهیونیزم و ایجاد شکاف میان جهان اسلام و اشغال قبله اول مسلمین یک توطئه ریشه دار در تاریخ معاصر و متاخر بشر است که متاسفانه با تصویب در سازمان ملل و اعمال نفوذ کشورهای صاحب وتو جنبه عینی پیدا کرد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه از آن زمان تا به حال مردم مظلوم فلسطین زیر ستم صهیونیست ها بوده اند، گفت: یکی از نتایج مهم انقلاب اسلامی توجه جدی به مسئله فلسطین بود.

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه روز قدس که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان قرار دارد، توسط حضرت امام نامگذاری شد، گفت: در تمام دنیا این روز به عنوان نمادی از مقاومت مظلومان و مسلمانان در برابر صهیونیست ها و مستکبران عالم است و هر چقدر هم که زمان می گذرد، اهمیت آن بیشتر می شود.

ولایتی در پایان افزود: همین شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در راهپیمایی روز قدس توسط مسلمانان و دیگر آزادیخواهان در سراسر جهان می تواند پایه های ظلم و ستم این رژیم کودک کش و نامشروع را به لرزه درآورد.