سردار یدالله جوانی ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در استان ایلام اظهار داشت: اگر بخواهیم به این سئوال پاسخ دهیم که روز قدس پس از 38 سال چه دستاوردی داشته باید این سوال را مطرح کنیم که اگر انقلاب اسلامی نبود و اگر روز قدس وجود نداشت امروز مسلمانان در چه وضعیتی بودند.

وی گفت: این رویداد دستاورد بسیار ارزشمندی است که مسلمان بر مبنای باورهای اعتقادی و دینی خود برای احیای عدالت و پیاده‌سازی حقیقت، دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و ستم در یک روز به صحنه می‌آیند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی نبود و انقلاب اسلامی شکل نمی‌گرفت و روزی به عنوان روز قدس اعلام نمی‌شد امروز ما شاهد نفوذ گسترده صهیونیسم بین‌الملل در میان همه کشورهای اسلامی و به خصوص در منطقه بودیم.

وی با بیان اینکه روز قدس روز دفاع از مظلوم و حقیقت است و آرمان اصلی امروز رهایی قدس شریف است ادامه داد: دشمنان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس هراس دارند.

سردار جوانی افزود: ایجاد گروه‌های تروریستی و ناامنی‌ها به خاطر خاموش کردن قیام الهی مردم ایران است، می‌خواستند ایران را به سوریه و عراق تبدیل کنند و جنگ قومی و مذهبی به راه بیندازند اما با بصیرت رهبر انقلاب و مدافعان حرم این دسیسه‌ها صورت نگرفت.

وی گفت: حمله موشکی سپاه مثلث امریکا و اسرائیل و سعودی را در شوک فرو برده است، سپاه در صحنه بوده و همیشه بیدار است, منبع تهدید را در سرچشمه منهدم می‌کنیم و همه بدانند که حمله اخیر موشکی سپاه تنها یک سیلی کوچک بود.