حجت‌الاسلام "مجتبی ذوالنوری" نماینده مردم قم با اشاره به اهمیت روز قدس در جهان اسلام برای حمایت از مردم فلسطین، گفت: رژیم اشغال‌گر قدس تنها مشکل فلسطینیان، مسلمانان و  منطقه ما نیست بلکه مشکل جهان اسلام و دنیا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: امروز صهیونیسم بین‌الملل برای ادیان الهی و تمام ملت‌ها تهدیدمحسوب می‌شود زیرا مبتنی بر نژادپرستی، برتری جویی و نفرت‌انگیزی است.

وی بیان داشت: امروز می‌دانیم صهیونیست‌های بین‌المللی از کارتل‌های بزرگ اقتصادی دنیا در آمریکا و غرب و حتی بسیاری از دولتمردان غربی حمایت می‌کنند و این صهیونیسم تنها به یهودیت اختصاص ندارد بلکه امروز یک مقوله شومی به نام مسیحیت صهیونیسم یا صهیونیست‌های مسیحی در دنیا به وجود آمده است.

ذوالنوری اظهار داشت: این صهیونیست‌های مسیحی بر اساس آموزه‌های دینی و اعتقاداتشان رژیم صهیونیستی را زمینه‌ساز ظهور حضرت مسیح(ع) می‌دانند و بر اساس باورهای خود از این رژیم حمایت می‌کنند.

نماینده مردم قم در ادامه افزود: امروز خطر صهیونیسم ادیان الهی و ملت‌ها را تهدید می‌کند و بر همه واجب است نسبت به این موضوع با حساسیت خاصی مبارزه و مخالفت جدی داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: خدا را شکر می‌کنیم که پرچم این مبارزه بر دوش مردم عزیز ما بوده و در این میدان پیشتاز هستند که اگر مردم ما در مقابل صهیونیسم قد علم نکنند یقینا آنها آسایش و آرامش برایشان باقی نخواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه ریشه جنگ هشت ساله تحمیلی، به پشتوانه جدی صهیونیسم از صدام اتفاق افتاد، گفت: بنیانگذار حزب بعث عراق میشل عفلق یهودی بود لذا ما حزب بعث را حزب افلقی بعث می‌نامیدیم و طی هشت سال زمان جنگ صهیونیست‌ها با صدام ارتباط پیوسته و نامحسوسی داشتند.

ذوالنوری تصریح کرد: رد پای رژیم صهیونیستی در ترور‌های 16 هزار و 800 شهید، دانشمندان هسته‌ای،  حتی در بحث برجام و تحمیل باورهای خود بر مذاکره کنندگان آمریکایی و تحمیل تحریم‌ها طی این سال‌ها کاملا مشخص است.

نماینده مردم قم اذعان داشت: امروز نقش صهیونیست‌ها در حمایت از داعش نیز کاملا مشخص است تا جایی که مجروحان داعشی برای مداوا به این رژیم پناه می‌برند و از سوی دیگر بخش عمده سلاح‌های تحت اختیار داعش اسرائیلی است و در کنار آن با خدمات مستشاری و خرید نفت از داعش به نوعی از انها حمایت می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: کشورهای اسلامی به جای آنکه علیه صهیونیست بجنگند در مقابل مسلمانان قرار گرفته‌اند امروز خودفروشی در حکام عربی کاملا مشهود است لذا مصیبت همه جهان اسلام صهیونیست ها هستند و اگر تمام مردم دنیا در مقابل رشد این غده سرطانی را نگیرند تمام پیکره ملت دنیا دچار تهدید خواهد شد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) روز قدس را برای حمایت از فلسطینیان تعیین کردند و امروز شاهدیم در تمام دنیا مسلمان و غیر مسلمان  حتی در میان یهودیان علیه رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمده و شعار مرگ بر اسرائیل و صهیونیست می‌دهند.

ذوالنوری تاکید کرد: مردم در روز قدس با حضور در راهپیمایی امتحان دیگری خواهند داد و بارقه امید را در دل مظلوم مردم فلسطین و جنبش‌های اسلامی و ملل مستضعف تبدیل به شعله‌های امید خواهند کرد تا سرانجام شاهد جشن سقوط رژیم صهیونیستی و اضمحلال صهیونیست بین‌الملل در دنیا باشیم.