خدیجه ربیعی با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمودند من روز قدس را روز اسلام و رسول اکرم (ص) می‌دانم، اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس تفکر و اندیشه قدرتمند امام راحل است که امروز تبدیل به یک فرهنگ با نام مقاومت اسلامی در سراسر جهان شده است.

وی افزود: آن روز که امام راحل عظیم الشأن، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید کشورهای غربی به اهمیت جهانی شدن آن پی نبردند و امروز از برگزاری راهپیمایی این روز در کشورهای خود هراس دارند.

ربیعی با اشاره به اینکه اکنون بر ماست که زیر سایه نعمت بزرگ ولایت همچون گذشته شکرگزار خداوند متعال باشیم، تصریح کرد: حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همواره لازم است با ادامه راه بنیانگذار جمهوری اسلامی، در وحدت امت اسلامی و حمایت از مستضعفان و محرومان جهان، ثابت قدم بمانیم.

وی در پایان از اقشار مختلف مردم دعوت کرد تا همگام و هم‌صدا با سراسر ایران اسلامی فریاد رهایی و آزادی قدس شریف و شعار نابودی کفر و استکبار را سر دهند و در صفوفی متحد و یکپارچه در جمعه آخر ماه رمضان‌، رسالت دینی و شرعی خود را در برائت از کفار، مشرکین و طاغوتیان انجام دهند.