پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- حسین مهدی تبار- "انتقام موشکی" سپاه ، پیامهای فراوانی را با خود حمل کرد. از ارسال پیام به عربستان و اسراییل  گرفته که باید بدانند اگر غلطی از انان سر بزند ، جمهووی اسلامی واکنش قاطعی نشان خواهد داد ، تا پیامی به تروریست ها که خیال نکنند در ایران میشود بزن و در رو راه انداخت. از اینها که بگذریم این دیپلماسى موشکی ، پیام مهم تر و هدف اساسی تری هم داشت.

این موشکها ، بیش از انکه به مقر تروریست ها در سوریه اصابت کند ، شلیکی به قلب واشنگتن بود. کشوری که در خط مقدم مبارزه با تروریسم ، جان میدهد و موشک پراکنی میکند ، همین چند روز گذشته به اتهام حمایت از تروریسم تحریم شده و چه افتضاحی برای ابروی امریکا ازین بالاتر؟! ازین گذشته ، اینکه این اتفاق دقیقا بعد تصویب تحریم ها در سنا رخ داده حاوی پیام روشنی به هیئت حاکمه امریکاست تا متوجه باشد ، هر چقدرهم سپاه را تحریم کند ، سپاه با قدرت بیشتر به کار خود ادامه خواهد داد و حالا که دیپلمات ها، هسته ای را نابود کرده اند ، جمهوری اسلامی با موشک جواب تحریم ها را خواهد داد. 

پرتاب موشک ، به خوبی نشان داد که انقلابیها اگر چه دیپلمات نیستند اما دیپلماسی را بهتر میفهمند و قاطعانه تر ، پیام قدرت را به دشمن مخابره میکنند ، بالعکس دیپلمات های خندان که گویی جز دیپلماسی التماس اموخته ای ندارند!