مایا گویکوویچ رئیس پارلمان جمهوری صربستان با حضور در محل سفارت ایران در بلگراد ضمن ادای احترام به شهدای حوادث تروریستی تهران و تسلیت به مجلس، دولت و ملت ایران، دفتر یادبود شهدای این حوادث تروریستی را امضا کرد.

علاوه بر رئیس مجلس، معاون نخست‌وزیر و وزیر تجارت، گردشگری و ارتباطات، وزیر دفاع و قائم‌مقام وزیر امور خارجه، قائم‌مقام وزیر فرهنگ صربستان و معاون شهردار بلگراد از امضاکنندگان دفتر یادبود بودند.

همچنین مشاور رئیس‌جمهور مونته‌نگرو و چند تن از نمایندگان مجلس این کشور به همراه سفرای کشورهای ایتالیا، آلمان، هلند، سوئیس، پرتغال، مکریک، استونی، تونس، الجزایر، عراق، میانمار، اندونزی، ونزوئلا، قبرس، کوبا و گینه و...، دیپلمات‌های کشورهای روسیه، فرانسه، مالزی، برزیل، رومانی، قطر، بلاروس، بلغارستان، فلسطین، اسلووانی، کویت و... نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی در بلگراد، مشاور ویژه هیات نمایندگی سازمان امنیت و همکاری اروپا، رئیس و اعضای گروه دوستی صربستان و ایران، نماینده اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس صربستان و مفتی جامعه مسلمانان صربستان ضمن امضای دفتر یادبود، این حادثه را محکوم و با دولت و ملت ایران و همچنین خانواده شهدای حوادث تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزیر دفاع صربستان پس از امضای دفتر ابراز امیدواری کرد: جهان به زودی شاهد پایان یافتن این‌گونه حوادث باشد.

قائم‌مقام وزیر امور خارجه صریستان نیز اظهار کرد: در غیاب حضور رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه در کشور، تسلیت رهبر و ملت صربستان را به رهبر و ملت دوست ایران ابلاغ و برای مجروحان حادثه آرزوی بهبود کرد.