به نقل از وب‌سایت ایندیپندنت، برنی سندرز – سناتور دموکرات – به جرمی کوربین – رهبر حزب کارگر انگلیس – به دلیل عملکرد فراتر از انتظار این حزب در انتخابات پارلمانی انگلیس، تبریک گفت.
 
برنی سندرز گفت برای مشاهده نتایج رای‌گیری انگلیس تمام شب را بیدار مانده و پس از انتشار نتایج، بسیار خرسند شده است.
 
وی در مصاحبه با واشنگتن پست گفت: "من از اینکه حزب کارگر به این خوبی عمل کرده است بسیار خرسندم. در سراسر جهان مردم علیه بی‌عدالتی و تقسیم ناعادلانه ثروت مبارزه می‌کنند. شهروندان انگلیس، آمریکا و دیگر نقاط جهان دولت‌هایی را می‌خواهند که نماینده تمام جمعیت کشورشان باشند و نه تنها 1 درصد آن‌ها. من به جرمی کروبین به دلیل پیش‌برد رقابت انتخاباتی بسیار مثبت و پربار تبریک می‌گویم."
 
سندرز پیش‌تر در سفر خود به انگلیس، دیدگاه مثبت خود نسبت به جرمی کروبین را اعلام کرده بود. وی در این سفر، در پاسخ به پرسش خبرنگار ایندیپندنت گفته بود: "کوربین در رسیدگی به موضوعات اقتصادی شجاعت بسیاری از خود نشان داده است. من وی را به این دلیل تحسین می‌کنم."
 
به نظر می‌رسد حزب کارگر انگلیس در انتخابات پارلمانی این کشور نسبت به چندین سال گذشته بهترین عملکرد را داشته است. پیش‌بینی می‌شود این حزب در انتخابات کنونی، 40 درصد کرسی‌های پارلمان انگلیس را از آن خود کند.