، این رسانه آمریکایی به بازتاب گسترده خبر حمله تروریستی به حرم امام خمینی و مجلس شورای اسلامی توسط عناصر تروریست پرداخت.

این رسانه با اشاره به آغاز عملیات آزادسازی گروگان‌ها توسط نیروهای امنیتی ایران اعلام کرد که دست کم یک نفر کشته و سه نفر نیز زخمی شدند.

در بخش دیگری از گزارش سی‌ان‌ان به انفجار انتحاری توسط یک زن تروریست در حرم امام و همچنین دستگیر شدن دو عامل انتحاری دیگر اشاره و اعلام شده است که دو تروریست دیگر توسط پلیس بازداشت و جلیقه انفجاری آن‌ها نیز خنثی شده است.

سی‌ان‌ان در ادامه با نادر قلمداد کردن وقوع حادثه تروریستی  در ایران از آماده‌باش نیروهای امنیتی و پلیس در نقاط مختلف تهران خبر داد.

به گزارش سی‌ان‌ان، تاکنون مشخص نیست که عوامل تروریست چگونه وارد ساختمان مجلس شده‌اند و به رغم کنترل شدید نهادهای امنیتی ایران بر حمل سلاح، چگونه این افراد این حجم از اسلحه را همراه خود داشته‌اند.

سی‌ان‌ان در ادامه با اشاره به این‌که ایران در اقدام‌های نظامی علیه گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه نقش بسیار تعیین کننده‌ای را ایفا کرده است، این مساله را در حوادث تروریستی تهران تاثیر‌گذار دانست.

در ادامه آمده است که بزرگ‌ترین حمله تروریستی در ایران پیش از این حادثه در سال ۲۰۱۰ میلادی و در مقابل یک مسجد در استان سیستان وبلوچستان انجام شده بود که طی آن ۳۹ نفر جان خود را از دست دادند.