کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز سه‌شنبه  9 خرداد ماه ضمن تبریک از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: دولت در بخش‌های اقتصادی دغدغه‌های مردم را بیشتر مورد توجه قرار داده و رفع کنند.
 
وی همچنین ضمن انتقاد به قانون انتخابات شوراها و ریاست جمهوری بیان داشت: قانون انتخابات شوراها و ریاست جمهوری دارای نقایصی است که باید رفع شود، نقایص قانون انتخابات ریاست جمهوری مانند تعریف رجل سیاسی و سن افراد باید تعیین تکلیف شود و مجلس نیز نظارت بر انتخابات شوراها را از خود دور کند زیرا ساز و کار لازم می‌خواهد.
 
دلخوش با تأکید بر اینکه در سال اقتصاد مقاومتی باید بحث اشتغال و تولید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، افزود: رهبر معظم انقلاب در این باره نکاتی را فرمودند که نباید آن‌ها را به ورطه فراموشی سپرد، بعد از فرمایشات ایشان ما چه کردیم؟!
 
نماینده مردم صومعه سرا اظهار داشت: باید همه دستگاه‌ها برای ایجاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی بسیج شده و آن را جدی بگیرند.
 
وی تصریح کرد: بنده یک طرحی را در مرکز پژوهش‌های مجلس دارم و  بر روی آن کار می‌کنیم، متأسفانه بیکاری امروز کشورمان همراه با باسوادی است که این درد و نقیصه محسوب می‌شود.
 
دلخوش همچنین با اشاره به موضوع بیمه کشاورزان گفت: از صددرصد افراد 25 درصد تنها تا حدودی خسارت‌ها را دریافت کرده‌اند، چشم کشاورزان به دست ما و جهاد کشاورزی است لذا باید بر اجرای درست قوانین نظارت کنیم.
 
نماینده مردم صومعه سرا ضمن تشکر از وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: آزادراه رشت – قزوین تبدیل به یک قتلگاه شده است، سالانه 6 الی 7 میلیون مسافر به سمت شمال می‌روند که این جاده‌ها خطرناک است همچنین عوارضی هم به قبل از لوشان برگردد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید کمک کند تا نهاد‌های کشاورزی با قیمت مناسب در اختیار کشاورزان قرار بگیرد.