بهروز نعمتی عضو فراکسیون مستقلان ولایی در حاشیه امروز (یکشنبه 7 خرداد ماه) صحن علنی مجلس با حضور در جمع خبرنگاران هجمه‌های وارده به فراکسیون متبوع خود را درباره انتخابات هیئت رئیسه مجلس یک دروغ دانست و گفت: برخی نمایندگان اعلام کردند که فراکسیون مستقلان ولایی در حال رایزنی با فراکسیون نمایندگان ولایی بوده و فراکسیون امید را به نوعی دور زده است که این اظهارات دروغ است.
 
وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا امروز صبح با پارسایی سخنگوی فراکسیون امید بحث‌تان شد، اظهار داشت: بنده نسبت به مصاحبه وی با برخی رسانه‌ها گله‌مند بودم، حذف مطهری واقعیت نداشته و هیچ کس به دنبال حذف وی نیست.
 
نماینده مردم تهران ری شمیرانات و اسلامشهر بیان داشت: این موضوع را در اینستاگرام و مصاحبه‌های خود مورد تاکید قرار داده‌ام.
 
نعمتی همچنین در واکنش به موضوع ارائه لیست 6+6 از سوی فراکسیون نمایندگان ولایی و مستقلان برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس هم گفت: جلسات متعددی با نمایندگان ولایی و فراکسیون امید وجود داشته و مذاکرات مختلفی صورت گرفته است اما به یک خروجی نهایی منتهی نشده زیرا اگر این گونه بود دیگر بحث‌ها و مذاکرات بعدی وجود نمی‌داشت.
 
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: مطهری در روز جمعه در جلسه مشترک سه فراکسیون پیشنهادی را مطرح کردند، وی اظهار داشت که رئیس مشترک بوده و برای منشی‌ها و کارپردازها هر فراکسیون سه کاندیدا معرفی کند و برای نواب رئیس هم علاوه بر دو نواب فعلی دو کاندیدای دیگر هم از سوی فراکسیون مستقلان و نمایندگان ولایی مطرح شود که ما به مطهری اعلام کردیم که پیشنهاد خود را ابتدا در صحن فراکسیون امید مورد بررسی و تایید قرار داده و سپس در یک جلسه مشترک مورد بررسی قرار دهیم.
 
نعمتی خاطرنشان کرد: این موضوع آخرین پیشنهادی است که در جلسه سه فراکسیون مورد بررسی قرار گرفته و باید نسبت به آن جمع‌بندی کرد، برخی اظهارات دروغ بزرگی است و می‌خواهند وحدت بزرگی را که بعد از انتخابات 29 اردیبهشت بوجود آمده وحدت را به هم زده و به دنبال سهم‌خواهی‌های دیگر هستند.