سردار حسین نجات جانشین سازمان اطلاعات سپاه طی سخنانی در گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس بروجرد که شامگاه پنجشنبه در پادگان 24 بعثت نیروی زمینی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز راه شهیدان را همین جوانان انقلابی و با انگیزه ادامه می دهند زیرا جوانان این مرز و بوم همانند جوانان دوران دفاع مقدس راه خود را پیدا کرده اند.

نجات با بیان اینکه در طول عمر با برکت انقلاب هیچگاه توقفی در راه و مسیر انقلاب وجود نداشته و اعتماد به جوانان با انگیزه و انقلابی پیروزی را برای ما رقم زده است، گفت: امروز تفکری که نگاه به غرب داشته و به قدرت بالای جوانان اتکا ندارد پیروز نخواهد بود.

وی همچنین با یادآوری اینکه در دوران دفاع مقدس جوانان و نوجوانان ایران اسلامی توانستند با از جان گذشتگی و روحیه ایثار و شهادت دشمن را به زانو در آورده و شکست دهند، گفت: در سال‌های دفاع، اتکا و اعتماد به امثال شهید همت‌ها باعث شد رزمندگان اسلام با دست خالی در مقابل دشمن سر تا پا مسلح ایستادگی کنند و پیروز شوند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه، شعار «ما می‌توانیم» را سرآغاز رسیدن به پیروزی عنوان کرد و افزود: امروز ناوهای هواپیمابر آمریکایی در خلیج فارس حضور دارند و جوانان با غیرت ایرانی با اتکا به نیروی ایمان کاری کردند که آنان دست از پا خطا نخواهند کرد و این اقتدار ایران اسلامی است و مسئله ای است که سایه جنگ را از سر ما کم کرده است.

سردار نجات ادامه داد: اگر امروز ناوهای هواپیمابر آمریکا یک گلوله به سمت مرزهای ما شلیک کنند بدون شک با پاسخ دندان شکن روبرو خواهند شد.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی در منطقه حرف اول را می زند و این اقتدار ملی در سایه اتکال خداوند و اعتماد به جوانان انقلابی به دست آمده است و دشمن نیز این موضوع را به خوبی می داند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر در کشور گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با مشارکت 73 درصدی مردم و در امنیت کامل برگزار شد و ما این امنیت را مدیون خون شهدا هستیم.

سردار نجات افزود: امروز بزرگترین پروژه های عمرانی و زیر ساختی کشور به دست همین جوانان انقلابی در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ساخته می شود و نتیجه اعتماد به جوانان انقلابی دستیابی به فناوری هسته ای است که ما را در جمع 6 کشور بزرگ جهان قرار داده است‌‌‌‌‌.

وی خاطرنشان کرد: به اقرار مسئولین دیپلماتیک و مذاکره کننده هسته ای، آنچه باعث شد 1+5 در پای میز مذاکره، فناوری هسته ای و غنی سازی ایران را بپذیرد قدرت علمی و ایستادگی کشور در طول 12-10 سال اخیر در مقابل زیاده خواهی های ابرقدرت‌ها و نیز دستیابی به غنی سازی 20 درصد بود.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: امروز اگر صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها فکر جنگ با ایران را از سر خود دور کرده اند، به خاطر اقتدار ایران در منطقه و قدرت بازدارندگی کشور در زمین و هوا و دریاست.

سردار نجات با بیان اینکه آنها (دشمنان) حضور پرشور و حماسی مردم را در همه صحنه ها دیده اند، تصریح کرد: این اقتدار و بازدارندگی و این حضور مردم است که سایه جنگ را از سر کشور کم کرده است نه مذاکره.

وی با بیان اینکه قله‌های پیشرفت و پیروزی را با اتکا به خداوند به زودی فتح خواهیم کرد، گفت: نباید در مقابل دشمن کوتاه آمد و تفکری که نگاه به غرب برای رفع مشکلات دارد با شکست روبرو می‌شود.