آیت الله موحدی کرمانی در گردهمایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تمام تلاش ما بر این بود که اصلح را تشخیص دهیم و به او رأی داده و تبلیغ کردیم.

وی افزود: در نگاه اول نقطه ضعف و اشتباهی در عملکرد نیروهای انقلاب نبود و به فرد مشخص یعنی برادرمان جناب آقای رئیسی رسیدیم؛ جامعتین هم ایشان را کاندیدای اصلح معرفی کرد که این توفیق کمتر نصیب می‌شود.

آیت الله موحدی کرمانی ادامه داد: آقای رئیسی سرمایه قوی و سرمایه مردمی انقلابی خوبی دارد و آقای رئیسی 16 میلیون رأی حلال داشت.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در گردهمایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: بنده روز گذشته با آیت الله جنتی ملاقات داشتم و به ایشان تأکید کردم مردم انتظار دارند که ببینند شورای نگهبان چه قضاوتی می‌کند؛ شورای نگهبان باید موارد تخلف انتخاباتی را بشناسد و به مردم معرفی کند.

آیت الله موحدی کرمانی تصریح کرد: هرچند این تخلفات در نتیجه انتخابات موثر نیست اما این اثر را دارد که رأی آقای رئیسی را از 16 به 19 میلیون و رأی آقای روحانی از 23 به 21 میلیون برسد.

وی تاکید کرد: این تشکل جبهه مردمی انقلاب اسلامی در نوع خود بدیع و بی‌نظیر است و باید نسبت به عملکرد دولت و برنامه های کشور حساسیت داشته باشد و مسیر خود را ادامه دهد.