جام نیـوز نوشت: پایتخت فرانسه یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان و دارای جذابیت‌های تاریخی و تفریحی فراوان است.

حتی داعشی‌ها هم یکی دو سالی است به پاریس علاقه‌مند شده‌اند!

 

برخی از جاذبه‌های پاریس

«سن» پرآب‌ترین رودخانه فرانسه، از وسط پاریس عبور می‌کند. پل‌هایی که روی این رودخانه نصب شده‌اند یکی از جاذبه‌های تفریحی به‌حساب می‌آیند.

دو سوی این رودخانه نیز اغلب اماکن فرهنگی و گردشگری پاریس قرار دارند.

 

 

 

 

در مجاورت رود سن، یعنی در کرانه رودخانه، یکی از قدیمی‌ترین عمارت‌های پاریس با نام هتل de ville مشاهده می‌شود.

در این مجموعه تاریخی کاخ‌واره، که در واقع منطقه چهارم اداری پاریس نیز به‌حساب می‌آید، تعداد زیادی از مجموعه‌های دولتی پایتخت قرار داشته‌اند و از سال 1957 شهرداری پاریس نیز در این مجموعه قرار دارد.

 

 

 

یکی دیگر از اماکن جذاب این منطقه، کمی آن‌طرف‌تر از مجموعه د-ویل قرار دارد.

نام این مکان، برج معروف «جک مقدس» است.

 

 

 

اما در این منطقه خوش آب و هوا و گران‌قیمت ، ساختمانی شش طبقه نیز خودنمایی می‌کند؛ ساختمانی که درست مابین اماکن فوق‌الذکر جا گرفته و یک طرف آن خیابان سنت مارتین، یک طرفش به اسکله gesrve و درب ورودی آن در خیابان ویکتوریا باز می‌شود.

 

 

 

 

 در این ساختمان شش طبقه فردی زندگی می‌کند که اخیرا به‌واسطه فعالیت‌هایش در فضای مجازی مورد توجه ویژه سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی قرار گرفته است.

این فرد که یک کانال تلگرامی معروف ضدایرانی (موسوم به آمدنیوز) را هدایت می‌کند، با دستمزدی که از سرویس‌های اطلاعاتی گرفته، این خانه را برای خود فراهم نموده و کانالش را از این ساختمان مدیریت می‌کند.

 

 

 

 

تصاویری که به‌تازگی در فضای مجازی منتشر شده‌اند و تحقیقات نیز صحت آن‌ها را تأیید می‌کند، محل اقامت «روح الله زم» ادمین کانال آمد نیوز را نشان می‌دهند.

 

 

 

 

نامبرده همان کسی است که اخیرا ماجرای روابط و ملاقات‌هایش با عوامل موساد (سازمان جاسوسی اسرائیل) و میت (سازمان امنیت ترکیه) در کشورهای مالزی و ترکیه افشا شده بود.

 

 

 

 

در افشاگری‌های پیمان عارف -از نزدیکان سابق زم- نیز خاطرنشان شده بود که وی اکنون در پاریس ساکن است و در آخر هرماه برای دریافت حقوق ۸ هزار یورویی‌اش با بلیتی که ظاهرا سازمان «میت» (بخوانید موساد) برایش تهیه می‌کند به ترکیه عزیمت می‌کند.

به نوشته یک رسانه معتبر روسی، او در مالزی هم با عناصر موساد ملاقات داشته است.

 

 

 

 

آقازاده تازه به دوران رسیده‌ی این روزهای فضای مجازی که از رهگذر نشست و برخاست با عناصر امنیتی احساس بزرگی می‌کند، برای مدیریت کانال آلوده خود در داخل کشور نیز شبکه‌سازی کرده است و بدینوسیله به ضدانقلاب سرویس می‌دهد.

 

 

 

 

شبکه‌ای که حلقه‌های خائن آن یکی پس از دیگری در تور اطلاعاتی گرفتار می‌شوند و عاقبتی جز دادگاه و زندان در انتظارشان نیست.

 

در حقیقت «زم» در اقامتگاه گران‌قیمت خود از گماشتگان داخلی سوءاستفاده می‌کند تا به‌واسطه آن‌ها نان و نامی برای خود کسب کند و برای پروژه‌های بزرگتر و دریافت بودجه‌های هنگفت‌تر آماده شود.

 

 

 

 

 البته اینکه «زم» را در پاریس اسکان داده‌اند، موضوع جدید و عجیبی نیست؛ پاریس همواره مأمن بسیاری از مهره‌های آلوده بوده است؛ از سرکرده گروهک تروریستی منافقین گرفته تا خیانت‌پیشه‌گانی مثل محسن مخملباف.

 

 

تصاویری از محل اقامت آقازاده وطن‌فروش در پاریس