حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این مراسم ضمن تقدیر از حضور پرشکوه مردم پای صندوق‌های رای، گفت: انتخابات در امنیت و آرامش کامل برگزار شد و آنچه مدنظر مقام معظم رهبری بود، یعنی مشارکت حداکثری اتفاق افتاد و برنده واقعی این انتخابات مردم بودند.

او با اشاره به وجود سلایق سیاسی مختلف در کشور اظهار داشت: هرکسی سبک و روشی را می‌پسندد اما مهم این است که دل‌های ما متفرق و متشتت نشود. 

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: مباحث سیاسی و انتخاباتی تمام شده و ما باید کمافی‌السابق در کنار یکدیگر برادری و برابری خود را حفظ و دشمنان کشور را ناامید و مایوس کنیم.

بهرامی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است، گفت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که خدا به ما عطا کرده و باید به خوبی از آن پاسداری کنیم، وظیفه تمام کارگزاران نظام است که تلاش خویش را در جهت حفظ این انقلاب بکار بگیرند.

او با اشاره به استعداد فوق العاده انسان ابراز داشت: با استفاده درست از این ظرفیت، انسان می‌تواند خلیفه الله باشد و تنها موجودی است که قوس صعودی و نزولی آن بی‌انتهاست یعنی هم در جهت صعود به سوی خدا و هم در جهت نزول، به وسیله انتخاب و اختیار گام برمی‌دارد. 

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، یکی از مهمترین شاخص‌های ارزشیابی انسان‌ها بر اساس قرآن و روایات را امانتداری دانست و تصریح کرد: بنا به فرمایش امام صادق (ع) امانتداری و وفای به عهد اصل دین است. 

بهرامی با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در خصوص رعایت امانت و صداقت در مسئولیت‌ها گفت: اساس همه مسئولیت‌ها، تدین، امانت و صداقت است، اگر آدم‌های کارآمد، امین و صادق نباشند کارآمدی آنها به نفع نظام و مردم تمام نخواهد شد. 

او ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت‌الاسلام محمد مصدق معاون سابق قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: ایشان در زمان تصدی مسئولیت، نه تنها به سازمان قضایی بلکه به کل قوه قضائیه و جامعه حقوقی کشور صادقانه و مجاهدانه خدمت کردند.

بهرامی با معرفی محمود صفری به عنوان معاون جدید قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: امروز این وظیفه به کسی محول شده که سال‌ها در معاونت نظارت و بازرسی مجاهدانه تلاش کرده و با روحیه خوبی که داشتند منشأ خیر و برکت برای سازمان قضایی بودند.

او در ادامه، احمد غلامی را به عنوان معاون جدید نظارت و بازرسی معرفی کرد و گفت: تعبد، تعهد و مردم‌داری از شاخصه اصلی ایشان است و زحمات زیادی در اداره کل حفاظت و اطلاعات سازمان کشیدند و اقدامات بسیار خوبی در آنجا انجام دادند.

حجت‌الاسلام محمد مصدق چندی قبل به عنوان معاون اول دادستان کل کشور منصوب شد.