عصر امروز علی گل نماینده شیعیان شهر ولینگتون پایتخت کشور نیوزلند در قاره اقیانوسیه با حضور در دفتر امام جمعه گنبدکاووس با حجت‌الاسلام محمود ترابی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام محمود ترابی در این نشست ضمن خوش‌آمدگویی به علی گل و تقدیر از تلاش‌های وی در کشور نیوزلند در راستای ترویج دین مبین اسلام و مذهب تشیع، اظهار کرد: ما به سختی‌های زندگانی شیعیان عزیز در کشورهای دیگر بسیار آشنا هستیم و می‌دانیم که این عزیزان برای حفظ اعتقاد و ایمان خود با چه مشقت‌هایی روبه‌رو هستند.

وی با بیان اینکه دینداری شما در سرزمین‌هایی که اساس شکل‌گیری حکومت‌ها کفر و طاغوت بوده و ارزش انسان‌ها بر اساس مولفه‌های بعضا غیرانسانی صورت می‌گیرد بسیار ارزشمند است، افزود: تقاضا دارم سلام گرم و خالصانه مردم شریف گنبدکاووس را به نمایندگی از ملت عزیز و مقتدر ایران اسلامی به شیعیان و مسلمانان کشور نیوزلند برسانید.

علی گل نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مواضع حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ایستادگی و استواری ملت ایران در برابر بیگانگان، ادامه داد: ملت و نظام ایران اسلامی برای همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان الگویی بی‌نظیر و تکرار ناشدنی هستند.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های فرهنگی اجرا شده توسط شیعیان نیوزلند در سال‌های اخیر، تصریح کرد: امیدواریم پیوندهای دینی و مذهبی میان مردم ایران و شیعیان نیوزلند موجب پررنگ شدن ارتباطات میان این آنها شود.

دیدار صمیمی نماینده شیعیان نیوزلند با امام جمعه گنبدکاووس+ تصاویر

دیدار صمیمی نماینده شیعیان نیوزلند با امام جمعه گنبدکاووس+ تصاویر