پایگاه خبری روزنامه القدس العربی اظهارات روحانی در مورد نشست اخیر ریاض را بازتاب داد و به نقل از وی نوشت که این نشست که روز گذشته برگزار شد، نمایشی و بدون هیچگونه ارزش سیاسی و عملی بود.
این پایگاه خبری به بخش دیگری از سخنان رئیس جمهوری پرداخت که گفت: ثبات در منطقه خاورمیانه بدون کمک ایران غیر ممکن است و تهران آماده همکاری با همسایه ها برای بازگرداندن صلح و ثبات است؛ چرا که ایران به دنبال ریشه کن کردن تروریسم از خاورمیانه در جهت تحق صلح می باشد.
پایگاه خبری شبکه اسکای نیوز عربی نیز با پوشش این کنفرانس مطبوعاتی نوشت: رئیس جمهور ایران می گوید که کشورش برنامه موشکی خود را ادامه خواهد داد و این برنامه برای اهداف دفاعی است.
پایگاه خبری شبکه المیادین نیز نوشت: رئیس جمهوری ایران که در دومین دوره از انتخابات ریاست جمهوری پیروز شده است، گفت که طی 4 سال آینده ثبات را به ایران باز خواهیم گرداند.
این پایگاه خبری افزود: روحانی با تاکید بر اینکه نمی توان هیچ گروه، جریان و یا تفکری را حذف کرد، افزود: همه می خواهند در آبادانی ایران سهیم باشند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای بسیج و نیروهای مسلح متعلق به همه شهروندان ایران هستند و هیچکس نمی تواند انقلاب اسلامی را مصادره کند.
وبگاه شبکه خبری المیادین در ادامه نوشت، روحانی در واکنش به قرارداد تسلیحاتی اخیر میان آمریکا و عربستان به ارزش صدها میلیارد دلار گفت: مبارزه با تروریسم با برگزاری نشست و بخشیدن پول به قدرت های بزرگ صورت نمی گیرد.
پایگاه خبری شبکه العهد لبنان نیز نوشت، روحانی در مورد برنامه موشکی گفت که ملت ایران برای دفاع از خود از کسی اجازه نمی گیرد و هر وقت نیاز باشد آزمایش موشکی انجام می دهد.