محمدجواد حق‌شناس عضو حزب اعتماد ملی پیرامون پیام مقام معظم رهبری در پی حضور حماسی و پرشکوه مردم در انتخابات و تاکید ایشان بر اولویت دولت دوازدهم در توجه به محرومین و برخورد با فساد اظهار داشت: این مسائل تاکنون در دستور کار دولت قرار داشت و قطعا با تأکید مقام معظم رهبری، بیشتر مورد توجه دولت قرار می‌گیرد.
 
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه فساد یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کشور ما را درگیر خودش کرده‌ است، گفت: از آنجایی که فساد در کشور ما به صورت سیستماتیک گسترش پیدا کرده است، دولت به تنهایی نمی‌تواند با آن مبارزه کند و برای از بین بردن فساد باید مبارزه‌ای هوشمند، سیستماتیک و همه جانبه در دستور کار باشد.
 
وی ادامه داد:‌ اگر مبارزه با فساد به نتیجه برسد، قطعا مشکل اشتغال جوانان و وضعیت محرومین هم بهبود می‌یابد و شرایط لازم برای ارتقای جامعه به سمت توسعه و پیشرفت فراهم می‌شود.
 
حق‌شناس با تاکید بر اینکه برای مبارزه با فساد مجلس و نهادهای مدنی به ویژه رسانه‌ها هم باید به کمک دولت بیایند، خاطر نشان کرد:  خبرنگاران، سربازان پیشروی خط مقدم جبهه مبارزه با فساد هستند و به دلیل گستره‌ای که در جامعه دارند، می‌توانند برای مبارزه با فساد به دولت، نهادهای مدنی و سیستم قضایی کمک کنند.