سید مصطفى هاشمى طبا پس از شرکت در رأی گیری و در جمع خبرنگاران درباره احساسش پس از شرکت در انتخابات اظهار داشت: إحساسم این است که در زمینه موضوعاتی که مدنظرم بود کار خود را انجام داده ام و یک رأی خود را به صندوق انداختم.

نامزد دوازدهمین دروه انتخابات ریاست جمهوری درباره این موضوع که اگر شما و یا نامزد مطبوعتان انتخاب نشود به قانون تمکین می کنید، گفت: همه باید به قانون احترام بگذارند. من هم گفته ام که رییس جمهوری که نتواند به قانون احترام بگذارد صلاحیت خود را از دست داده بنابراین کسی که انتخاب می شود و یا نمی شود باید به قانون و رأی مردم احترام بگذارد.

وی ادامه داد: نتیجه انتخابات حتما به نفع من نخواهد بود برای این که خودم به آقای روحانی رأی دادم و حتما همیشه به قانون چه در این زمینه و چه در زمینه های دیگر پایبند بوده ام.

این نامزد انتخاباتی در پاسخ به این سؤال که اولین اقدام شما پس از پیروزی رقبا چه خواهد بود، بیان داشت: طبیعتا تبریک خواهم گفت.

هاشمی طبا در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر این که ارزیابی شما از روند برگزاری انتخابات چگونه است، گفت: در حال حاضر شبعه کمی شلوغ و روند مقداری کند است و باید کارها سریع تَر انجام شود تا مردم زودتر به رأی خود برسند.

انتهای پیام/