پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- جناب عباس عبدی در آخرین اعلام نظر فرموده اند ائتلاف دو کاندید اصلی جبهه مخالف دولت اشرافی نتیجه اش افت شدید آرای جبهه شان و پیروزی دولتی هاست و لذا توصیه کرده اند مثل جوامع دمکراتیک از الان داوطلبانه به جناب روحانی تبریک بگویند!

سئوال این است که این ائتلاف چه خطری را متوجه شما و دوستانتان کرد که چنین پیشنهادی را دادید ؟

 شاید تصور میکنید شیوه نابخردانه ای که در سال 88 به مهندس موسوی توصیه نمودید واو قبل از پایان شمارش آرا خود را پیروز انتخابات معرفی کرد وآنرا " مهندسی افکار عمومی" نامیدید چاره ساز است؟ 

البته اگر در یک برداشت غیر صحیح شما و بقیه معماران طراحی اینگونه " تباهی" ها را خودی تلقی میکردیم این پیشنهاد کوته بینانه را از سر جهالت در تصمیم در شرایط بحرانی ارزیابی میکردیم.

 اما نگاه واقع بینانه آن است که شما وهمفکران  را با تمام سوابق ذلت بارتان مدنظر داشته باشیم شما که اصلا با سابقه امنیتی به تاسیس موسسه نظرسنجی اقدام کرده بودید نقاط آسیب پذیر جامعه را در چگونگی مهندسی افکار بارها تست کردید والبته گاهی به دام افتادید ! این بار هم نه با هدف عملیات نجات بخش جریان دولت اشرافی شکست خورده که خود میدانید کار از کار گذشته بلکه با هدف اصلی خود که ایجاد شکست و تجزیه در وحدت ملی است این اظهارات را بیان میکنید.

شما در پی ایجاد وتحریک حس بی اعتمادی در مخاطبین خود نسبت به اعلام نتایج آرای پیروز انتخابات از طریق زیر سئوال بردن نهادهای موظف کشوری هستید تا باز عده ای چون نتیجه اعلام شده را مطابق پیش بینی های مشعشع جنابعالی نمی بینند نظارت ناظرین رسمی را باطل و خود در کف خیابانها درپی تصحیح نتایج برآیند!! البته کور خوانده اید و کشور به دام طراحی شده امثال شما در فتنه 88 دگر بار نخواهد افتاد.

اما خوبست 36 سال به عقب باز گردیم و به زمانی که شما در چهره جوان انقلابی و با سابقه " پیرو خط امام" به دفتر اطلاعات و تحقیقات نخست وزیری نفوذ کرده بودید نگاهی داشته باشیم در میلاد نهضت جریان عاشقان امام روح الله در لبنان که خواب مستانه اسرائیل و آمریکا را برهم زده بود وهنوز نام مبارک حزب الله را انتخاب نکرده بود با اندک بضاعت نیروهای مذهبی وسیاسی شیعه میرفت که خود را به جامعه سیاسی سنتی لبنان بقبولاند درست در همان مقطع که نیاز به وحدت و دلگرمی ملی داشتند جنابعالی بعنوان کارشناس نهضتی وبا چمدانی از پول و وعده های فریبنده به لبنان رفتید و با تحریک قسمتی از جریان سیاسی مسلحانه موجود در " امل" سیدحسین موسوی معروف به ابوهشام را با نام " امل اسلامی" از بدنه تشکل شیعی جدا کردید وتا مدتها باعث دو دستگی و حتی تحریکات مسلحانه بین شیعیان شدید که اگر ورود به موقع و پدرانه سپاه در موضوع لبنان نبود امروز آتش ایجاد شده توسط شما در لبنان نامی از شیعه و حزب الله باقی نگذاشته بود. 

بله آقای عبدی ممکن است خیلی از مردم عادی و جوان شما را نشناسند اما مطمئن باشید جریانی که در رصد نفوذی ها در نظام اسلامی بوده مراقبتان است و به موقع به همه بدهیهای شما به انقلاب اسلامی رسیدگی خواهد کرد لذا فکر نکنید دستتان رو نشده!