حجت‌الاسلام حسن نوروزی اظهار کرد: آقایان رئیسی و قالیباف به عنوان کاندیداهای مورد حمایت جمنا در انتخابات ریاست جمهوری دو برادری هستند که مصمم به ادامه راهند و جمنا هم هر دوی این عزیزان را قبول دارد، تا نهایت طبق آنچه از پیش متعهد شده اند ببینیم در پایان اقبال مردمی به کدامیک بیشتر است و بر همین اساس تصمیم گیری کنیم.

وی افزود: آقای قالیباف در مناظره اول مثبت تر ظاهر شد و از اهداف جمنا بهتر دفاع کرد و در مقابل آقای رئیسی متین تر و آرام تر ظاهر شد اما نهایتا این دو بزرگوار مکمل یکدیگر هستند. آقای قالیباف نکات مثبت کاربردی و عملیاتی بهتری داشت و آقای رئیسی نکات راهبری بهتری ارایه کرد، ما امیدواریم این اخوت و برادری که بین این دو بزرگوار وجود دارد در ستادها نیز ادامه یابد.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس یادآور شد: اگر نظرسنجی ها نشان داد که انتخابات به دور دوم کشیده می شود هر دو کاندیدای ما در صحنه رقابت باقی می مانند اما اگر یکی از کاندیداها به نحوی جلو بیفتد که بتواند در دور اول پیروز باشد در این صورت کاندیداهای ما هم به نفع هم کنار می روند.

نوروزی خاطر نشان کرد: جمنا یک حزب نیست بلکه یک خط فکر برای جوانان جویای سیاست و کار است که می خواهند از انقلاب دفاع کنند. کاندیداهای ما نیز تاکنون خوب و متین ظاهر شدند و ما امیدواریم این کار جمعی در حوزه عمل هم ادامه یابد.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت عدالت و اخلاق در تبلیغات انتخاباتی اظهار کرد: دولت با تمام امکانات و با استفاده از بودجه بیت المال تلاش می کند راه به خطا رفته خود را ادامه دهد، از جمله این که هر جا در مناظره آقایان روحانی و جهانگیری کم آوردند وزرا و معاونینشان تکمیل می کنند و همه دولت به میدان آمده اند تا از اقدامات دولت دفاع کنند، در حالی که این ها هشت سال در دولت آقای هاشمی،‌هشت سال در دولت آقای خاتمی و در چهار سال در دولت آقای روحانی حاکم بودند و حالا باید بگویند در این بیست سال چه کرده اند.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب یادآور شد: هر جا از امکانات دولت برای تبلیغات سوء استفاده می شود،‌ ما هم در اهدافمان مصمم تر می شویم. می بینید که آقای رئیسی از امکانات آستان قدس و آقای قالیباف از امکانات شهرداری برای تبلیغات استفاده نمی‌کنند ولی از سوی برخی دیگر از کاندیداها این موضوع را شاهد هستیم.

نوروزی در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم در انتخابات پیش رو به رئیس جمهوری جوان، پرکار و انقلابی رای دهند که بتواند مملکت را نجات دهد.