اسدالله بادامچیان نائب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گردهمایی هوادارن مصطفی میرسلیم که عصر امروز (شنبه 9 اردیبهشت) در موسسه فرهنگی رفاه اظهار داشت: انتخابات در نظام اسلامی، یک انتخاب و برگزیدن و سپردن امانت ملت و نظام و امانت یک مکتب به نام اسلام و امانت انبیا و ائمه معصومین به دست یک مسئول و یا تعداد مشخصی مسئول است.

وی افزود: رای آوری میرسلیم روشنی چشم همه است؛ کوری چشم نمی‌خواهیم، می‌خواهیم همه چشم ها روشن شود و الهی روشنایی به نور خدایی برسد.

 نائب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: فعالیت حزبی و گروهی باید بر اساس تشخیص تکلیف الهی باشد و پذیرفتن نامزدی نباید بر اساس خواهش ها و هوس ها باشد. اگر مردم بر اساس غوغاسالاری ها، موج آفرینی ها و جوسازی ها به کسی رای دادند در سیئات او شریک خواهند بود. ما باید بررسی کنیم که چه کسی اصلح است، اگر چند اصلح داشتیم باید شایسته ترین را انتخاب کنیم.

بادامچیان افزود: باید دید کسی که می‌گوید می‌خواهم رجایی وار عمل کنم. آیا رجایی وار هم زندگی می‌کند؟ در این فضای آزاد نظام جمهوری اسلامی انتخاب آزاد است و به عهده شماست و اگر ملت خوب انتخاب کرد کشور ما از مشکلاتی که اکنون گرفتار آن است نجات می‌یابد و اگر درست انتخاب نکرد دچار مشکل می‌شود.

نائب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مهم این است که خدایی حرکت کرده باشیم و برای خدا کار کنیم، گفت: وقتی خدا ما را یاری کند هیچ کس نمی‌تواند بر شما غلبه کند و شما پیروز می‌شوید.

وی با طرح این سوال که آمریکا و استکبار کیست؟ اظهار داشت:‌ این که امام فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند به خاطر این است که اگر خدایی وار حرکت کنیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مناظره شب گذشته کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: شما در مناظره دیشب نگاه کردید که چه کسی ادب را رعایت کرد و با اخلاص صحبت کرد.  کسی که مسائل اساسی را گفت و تخریب هم نکرد و مواردی در زمینه جوانان، مسکن، حاشیه نشینی و بقیه می‌گفت. صحبت‌های میرسلیم در مورد مسائل زیست محیطی که دولت فعلی نتوانسته 10درصد از مشکل ریزگردها و 5درصد از مشکل آلودگی هوای تهران را کم کند، نشان دهنده این است که وی پشتوانه 15 ساله و سابقه کار اجرایی دارد.