همایش حامیان مردمی حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

حاشیه های این همایش را در ادامه می خوانید.

- ساعت 16:30 خیابان های منتهی به سالن شهدای هفتم تیر پر از کسانی است که برای حضور در همایش آمده اند. در دست تعدادی از آنها، پلاکاردهایی در نقد سیاست های دولت دیده می شود؛ « در نظام اسلامی، مسئولیت ها نجومی است نه حقوق ها.»

- وارد سالن که می شویم، صدای هیاهوی حضار، گوش را می دزدد! موزیک هایی با مضمون ستایش مقام حضرت رضا هم در میان هیاهو ها، غلغله ای به پا کرده.

- طرفداران رییسی که تعدادشان به بالای هزار نفر می رسد، شعارهایی را در حمایت از وی سر می دهند. «ابراهیم بت شکن، بت فساد رو بشکن»، «ای پسر فاطمه، حمایتت می کنیم» و «نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا.» برخی شعارها نیز حالت استادیومی به خود می گیرد: «رییسی، هو هو؛ رییسی، هو هو!»

- ساعت 16:45 مرشد باستانی کار در رثای امام رضا(ع) شروع به خواندن می کند.

- وسط سالن حدود 200 نفر این طرف و آن طرف می روند. به محض اینکه چهره معروفی رصد می شود، دورش حلقه می زنند. حسین طلا نماینده سابق مجلس و رییس ستاد شهر تهران رییسی و پس از آن مسعود زریبافان رییس سابق بنیاد شهید. چهره ها در حال آمدن هستند.

- ساعت 17:10 جمعیت سالن رو به افزایش است. حالا تقریبا گوش تا گوش سالن پر شده است. پرچم های سه رنگ کشورمان و پوستر های ابراهیم رییسی در دستان حاضران به اهتزاز در آمده است.