سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت شهادت تعدادی از مرزبانان در میرجاوه پیام تسلیتی صادر کرد که در آن آمده است: شهادت مظلومانه جمعی از مرزبانان و فرزندان شجاع ایران که در اقدامی تروریستی در منطقه مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به دیدار معبود شتافتند، برای ملت ایران سخت و جانسوز بود. مرزبانانی که با شجاعت و ایثار همواره برای آرامش و امنیت این مرز و بوم در تلاشند و بی هیچ منتی و با اخلاص تمام مدافع سربلندی ایران اسلامی هستند.

تروریست‌های وابسته که به طور نهان و آشکار تحت حمایت آمریکای جنایت‌کار قرار دارند، نمی‌توانند با چنین اعمال ننگینی در عزم راسخ ملت ایران برای پیشرفت کشور و اعتلای ایران اسلامی و مبارزه با تروریسم تکفیری- صهیونیستی خللی وارد نمایند.

بدیهی است نظام جمهوری اسلامی ایران حق دفاع از خود در برابر این جنایتکاران را محفوظ می‌دارد و از دولت محترم انتظار دارد از مبادی تعریف شده در مراودات سیاسی با کشور پاکستان، با جدیّت تمام پیگیر این موضوع بوده و تضمین‌های لازم را برای جلوگیری دولت پاکستان از تردد آزادانه تروریست‌ها در خاک آن کشور به عمل آورد.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های داغدار این عزیزان و همرزمان آن‌ها در نیروی انتظامی از خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده‌های بزرگوار آن‌ها صبر و اجر وافر مسألت دارم.