جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در نامه‌ای هتک حرمت به ساحت مقدس ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا(ع) در برنامه انتخاباتی یکی از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست را محکوم کردند.

در این نامه آمده است: باکمال تأسف و تأثر مطلع شدیم که فردی یاوه‌گو به ساحت مقدس ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا(ع) اسائه ادب کرده است.

هتک حرمت به ساحت مقدس امام رضا(ع) محکوم شد

در ادامه این نامه تصریح شده است: این‌گونه توهین‌ها بی‌سابقه نبوده است، در دوران اصلاحات هم شاهد بودیم که افرادی از همین قماش زیارت عاشورا را مانیفست خشونت می‌خواندند و مدعی شدند که حتی می‌توان علیه خدا هم تظاهرات کرد.

در ادامه آمده است: ما طلاب حوزه علمیه قم این جنایت بزرگ را به محضر قطب عالم امکان، حضرت بقیه‌الله(عج) و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنیم و از جمیع مستضعفان و مسلمین جهان و ملت شریف ایران مخصوصاً مراجع معظم تقلید و علماء اعلام و مردم شریف استان ایلام خواهشمندیم که جوابی قاطع به یاوه‌گویی بدهند تا دیگر کسی نتواند به مقدسات مسلمین کوچک‌ترین اهانتی کند.

در پایان خاطرنشان شده است: از دستگاه قضا هم می‌خواهیم که سریع و به‌صورت قاطع با این عمل شنیع برخورد کند تا درس عبرتی برای سایر خائنان شود.