محمد دهقان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف امروز چهارشنبه (7 اردیبهشت ماه 96) در همایش مدیران ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف در استان‌های کشور طی سخنانی، اظهار داشت: ما در عرصه نبرد نظامی کاملاً بیمه شده‌ایم، آن هم به برکت حضور مجاهدان در داخل و خارج کشور.

وی افزود: هیچ خطری کشور را در زمینه نظامی تهدید نمی‌کند و آنهایی که بخواهند با ترساندن مردم رأی جمع کنند رفتاری غیرمسئولانه و فریبکارانه دارند.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف همچنین تصریح کرد: چرا که هیچ قدرتی در دنیا جرأت تعرض به ما را ندارد و در این حوزه هم کسانی این امینت را برای ما ایجاد کردند که به برکت خون شهدا است. در ایجاد این امنیت هم باید گفت که دولت‌ها می‌آیند و می‌روند و تأثیر زیادی در این زمینه ندارند.

دهقان ادامه داد: خطری که کشور را تهدید می‌کند دور شدن مردم از انقلاب به خاطر مشکلات معیشتی، وضعیت اقتصادی، بیکاری، رکود و بسیاری از مسائل اجتماعی است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف بر همین اساس اضافه کرد: خطری که کشور را تهدید می‌کند جدا شدن مردم از مسئولان و زندگی شاهانه مسئولان و ثروت‌های چند صد میلیاردی آنهاست. همچنین این است که مردم می‌بینند یک وزیر دولت با دست خالی وارد حکومت شده و امروز صاحب بیش از صد شرکت خصوصی است و برای خود فرزندان و اقوام نیز چنین ثروت‌هایی دست و پا کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: از دیگر خطری که کشور را تهدید می‌کند می‌توان به جدا شدن کامل جریان اشرافی از مردم اشاره کرد.

دهقان همچنین مشکل اصلی امروز کشور را مسائل اقتصادی عنوان کرد و یادآور شد: دولت یازدهم در زمینه مسائل اقتصادی کارنامه قابل دفاعی ندارد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف همچنین یکی دیگر از مسائل مهم کشور را در حال حاضر سوءمدیریت خواند و یادآور شد: امروز نیازمند یک مدیر جهادی، خوش سابقه و توانمند هستیم که بتواند همان گونه که در جنگ نظامی دشمن را به زانو در آورده است در زمینه اقتصادی نیز به جنگ بیکاری و رکود و فقر برود.

دهقان در بخش پایانی سخنان خود، تصریح کرد: مردم باور دارند آن کسی که می‌تواند در این نبرد اقتصادی موفق شود، یک انقلاب اقتصادی در کشور ایجاد کند و در عین حال دولتی مطلوب مردم را به دنیا نشان دهد آقای قالیباف است.