رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و  سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که امروز (چهارشنبه) به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده‌اند، به صورت هوایی از مرزهای خشکی ریمدان، بین ایران و پاکستان بازدید کردند.

همچنین در ادامه این سفر، هیأت اعزامی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، بازدید از بازارچه و گذر مرزی ریمدان را در دستور کار خود قرار دادند.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نزدیک وضعیت رفت و آمد مسافران پاکستانی در گذرمرزی ریمدان را مورد پرس و جو قرار داد و پس از آن پیرامون وضعیت صادرات و واردات از بازارچه مرزی موضوعات را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش فارس، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی همچنین صبح امروز از جنوب شرقی‌ترین نقطه‌ مرزی کشور «پاسگاه ساحلی گواتر» در منتهی‌الیه ساحل مکران بازدید کردند.

همچنین در ادامه این سفر ، رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از اسکله صیادی پسابندر با ناوچه‌های دریابانی نیروی انتظامی چابهار بازدید کردند.

در این بازدیدها فرماندهان انتظامی و مرزبانی، معاون سیاسی و انتظامی استاندار و امیر نامی رئیس سازمان جغرافیایی ستاد کل نیروهای مسلح حضور دارند.