همایش شور جوانی به منظور معرفی جوانان برتر حوزه ورزش در استان تهران بعد از ظهر امروز در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

در این همایش که احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و چاوشی معاون استاندار تهران نیز حضور داشتند، از 15 ورزشکار مدال‌آور استان تهران از جمله صمد نیکخواه بهرامی از بسکتبال، حسن رحیمی از کشتی، حامد صلحی‌پور از وزنه برداری معلولان، مهدی رجبی از دوچرخه سواری، سجاد گنج زاده از کاراته و ... تجلیل بعمل آمد.

این برنامه که از سوی استانداری تهران و با کمک اداره کل ورزش و جوانان پایتخت برگزار شد، بیش از آنکه یک برنامه ورزشی باشد تبدیل به یک میتینگ سیاسی شده بود و بیشتر سخنرانان درخصوص سیاست صحبت کردند.

احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش در بخشی از صحبت‌های خود بدون آنکه اشاره‌ای به موضوع ورزش کند، گفت: کسی نمی‌گوید الان در کشور مشکل وجود ندارد اما فضای کنونی باید با فضای سال 92 مقایسه شود.

همچنین چاوشی معاون استاندار تهران نیز که بیشتر صحبت‌هایش جنبه سیاسی داشت، اظهار داشت: در سال‌های گذشته نفت ایران را به بازار سیاه می‌بردند اما پولی به ایران داده نمی‌شد و عنوان می‌کردند که باید اجناس ازآنها بگیریم نه چیزهایی که نیاز داشتیم. در سال 92 کشور به مرز تورم 44 درصد رسید ما مدعی معجزه نیستیم اما از فروپاشی نظام اقتصادی جلوگیری شد. در واقع از تبدیل ایران به ونزوئلا جلوگیری شد. رفیق رئیس‌جمهور ایران با سیاست‌های پوپولیستی کار کرد که ونزوئلا امروز تورم 700 درصدی دارد که خوشبختانه این شرایط به ایران نرسید.

چاوشی در حالیکه صحبت‌های خود را بیان می کرد با اعتراض حاضران مواجه شد. حاضران در سالن عنوان کردند که برای شنیدن صحبت‌های ورزشی حضور دارند نه مسائل سیاسی.

در پایان این همایش ورزشکاران حاضر میثاق نامه حضور ورزشکاران در انتخابات را نیز امضا کردند.