محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه حجت‌الاسلام رئیسی با اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در این جلسه حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی برنامه‌های خود را در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی و فرهنگی ارائه کرد و بر ضرورت اجرای قانون برنامه ششم توسعه تأکید داشت. 

وی افزود:‌ حجت‌الاسلام رئیسی قانونمندی و استفاد از توانمندی همه نیروها با دیدگاه‌های مختلف سیاسی را ضروری دانست و بر آنها تأکید داشت.

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ حجت‌الاسلام رئیسی گفت که فراجناحی عمل خواهد کرد و در کابینه خود از همه طیف‌ها استفاده خواهد کرد.

پورمختار خاطرنشان کرد: این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سؤال که آیا سازمان مدیریت را حفظ و تقویتش خواهد کرد یا نه و اینکه آیا نظام برنامه‌ریزی کشور را قبول دارد، عنوان کرد که این نظام برنامه‌ریزی را قبول دارد و باید سازمان مدیریت را تقویت کرد. 

وی افزود: همچنین در ادامه حجت‌الاسلام رئیسی در پاسخ به سؤالی در مورد شائبه‌های مربوط به اینکه بخش خاصی از اصولگرایان در کنار وی قرار دارند و ممکن است در آینده به همین طیف خاص محدود شود گفت که اینگونه نیست و بنای من بر این است که از همه جریانات استفاده حداکثری داشته باشم.