فاطمه آلیا عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی پیرامون برنامه‌های  انتخاباتی تشکل متبوعش اظهار داشت: جبهه پایداری از چندی پیش وارد بحث گفتمانی و معیاری انتخابات پیش‌رو شد در این راستا براساس رهنمودهای امام خمینی(ره) و معیارهای  18 گانه مقام معظم رهبری پیش رفتیم.

آلیا ادامه داد: از فردی که بیشترین تطابق را با معیارهای جبهه داشته باشد حمایت‌ می‌کنیم.
 
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به تخریب و بداخلاقی‌های انتخاباتی از سوی برخی اشاره و تاکید کرد: در ایام انتخابات معمولا بداخلاقی و تخریب صورت می‌گیرد که مردم نیز از این رنج می‌برند  لذا جبهه برای حفظ آرامش جامعه و کاهش فضای تخریب سعی کرد از معرفی مصداق خودداری و معیار ارائه کند.
 
وی با بیان اینکه لیست جبهه پایداری شامل ده کاندیدا بود، ادامه داد: ما پیش بینی کردیم که حتی ممکن است تعدادی از گزینه‌های مد نظرمان برای ثبت نام قبول کنند و یا انصراف دهند.

آلیا از قطعی شدن کاندیدای جبهه پایداری خبر داد و اظهار داشت: اکثر اعضا و هواداران جبهه براساس آن معیارها راه را مشخص کرده‌اند و تصمیم خودشان را گرفته‌اند که از چه کسی حمایت کنند و اعلام رسمی کاندیدا در فرصتی مناسب و براساس تصمیم شورای مرکزی خواهد بود.
 
آلیا در مورد دیدار اعضای جبهه با آیت‌الله مصباح گفت: اعضای جبهه پایداری به صورت منظم با فقهای جبهه دیدار می‌کنند و مصوبات را به تایید آنان می‌رسانند و همچون گذشته دیدارمان با آیت‌الله مصباح انجام می‌شود.