امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه هوایی وحدتی دزفول با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه فرهنگی و حماسی ملت ایران است،  اظهار داشت: دوران دفاع مقدس سرشار از درس های نظامی، فرهنگی، سیاسی و اعتقادی است که باید مورد بهره برداری نسل جوان کشور قرار بگیرد.

وی افزود: استخراج و انتقال معارف دفاع مقدس با اردوهای راهیان نور و حضور کاروان های مردمی از سراسر کشور در مناطق عملیاتی و سرزمین حماسه آفرینی رزمندگان امکان پذیر است.

معاون هماهنگ کننده نهاجا دزفول و پایگاه هوایی وحدتی را دژ مستحکم دوران دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: شهر مقاوم دزفول و پایگاه وحدتی در برابر ارتشی مقاومت کردند که حمایت و پشتیبانی مالی، نظامی، اطلاعاتی و سیاسی تمام دنیا را داشت اما با وجود موشکباران همه روزه نتوانستند در مقاومت و پایداری این خطه خللی وارد سازند.

وی ادامه داد: معارف جنگ و پایداری ملت ایران در دوران دفاع مقدس در دنیای امروزی که هجمه های فرهنگی، جوانان ما را هدف قرار گرفته است باید به درستی و از طریق حرکت هایی مانند کاروان های راهیان نور به نسل جدید منتقل شود.

امیر نصیر زاده ضمن دعوت از کاروان های راهیان نور برای حضور در پایگاه هوایی وحدتی گفت: از تمامی کاروان های راهیان نور دعوت می کنیم با حضور در پایگاه هوایی وحدتی دزفول ضمن آشنایی با رشادت ها و حماسه آفرینی های نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس با دستاوردهای امروزی نهاجا نیز آشنا شوند.

وی در پایان گفت: نیروی هوایی ارتش امروز مانند دوران دفاع مقدس آمادگی هرگونه دفاعی را از تمامیت ارضی و آرمان های انقلاب اسلامی را دارد.