محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمره مثبتی در کارنامه کاری دولت در چهار سال گذشته جز در یکی دو مورد آن هم در بعضی از بخش‌های سلامت مشاهده نمی‌شود.
 
وی افزود: در بحث مسائل اساسی مردم معیشت و اقتصاد ،حمایت از تولید داخلی، مبارزه با قاچاق و ... متاسفانه اقدام خاصی توسط دولت صورت نگرفته است.
 
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان درمورد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: نگرانی اصلاح‌طلبان بویژه در یکسال اخیر این بوده که اگر تمام تخم‌مرغ‌های خود را در سبد آقای روحانی بچینند مردم اقبالی نشان ندهند.
 
سعیدی خاطرنشان کرد: در همین راستا بخشی از اصلاح‌طلبان به دنبال این هستند که افرادی را وارد عرصه انتخابات کنند که بتوانند شرایط دو قطبی را ایجاد کنند و همین فضای دو قطبی باعث شود که کسانی که معمولا در انتخابات شرکت نمی‌کنند و توجهی به موضوعات سیاسی ندارند به صحنه بیاورند و با ایجاد موج بتواند از رای آنها استفاده کند.
 
وی در پایان گفت: طیف دیگری از اصلاح‌طلبان از همان ابتدا بر این اعتقاد هستند که توفیقات چندانی نداشته و لذا باید به فکر فردی برای جایگزینی وی باشند و افراد مختلفی را در این باره مطرح کرده و مدل ترامپ را نیز در این خصوص طراحی کردند.