نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور در خصوص مسائل اقتصادی و معیشتی مردم اظهارداشت: آقای روحانی به جای امید به خدای متعال و توجه به استعدادهای داخلی در امر تولید و اشتغال و تکیه بر سرمایه داخلی خود را چند سال معطل برجام کرد و سرانجام هم از برجام چیزی عاید وی نشد.

وی افزود: در همان ابتدای کار رهبر معظم انقلاب فرمودند که نباید به آمریکا اعتماد کرد اما متاسفانه آقای روحانی اعتماد بیشتری به آمریکا کرد. 

نماینده مردم ارومیه اظهار داشت: وعده‌هایی که رئیس‌جمهور در بحث رونق و رشد اقتصادی و رونق کسب و کار داده بود متاسفانه محقق نشد و ما شاهد تحقق این موارد نبودیم.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: دولت کارشناسان خوبی دارد اما این کارشناسان برای اطرافیان و خواص خود نظر می‌دادند نه برای منافع ملی و آحاد ملت. 

وی در پایان با بیان اینکه آقای روحانی در امر اداره مملکت موفق نبود افزود:‌ روحانی با طرح سلامتی که پیاده کرد اختلافات طبقاتی شدیدی در جامعه به وجود آورد و ترس ما این است که کسانی که تا دیروز دست‌شان به دهانشان می‌رسید با این تورم ایجاد شده جزو طبقات فقیر جامعه محسوب شوند.