پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- رئیس دولت اصلاحات از رویه گذشته آقای هاشمی در مقابل جریان اصلاحات اظهار گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، اخیرا تعدادی از اعضای شورای مشورتی اصلاحاتی جلسه ای را با رئیس دولت جبهه دوم خرداد داشتند. در این جلسه در مورد چگونگی ارتباط با نظام، بحث هایی طرح و پیشنهاداتی ارایه می شود.

رئیس دولت جبهه دوم خرداد به آسیب شناسی گذشته جبهه اصلاحات در مواجهه با نظام و رهبری می پردازد و بر این موضوع تاکید می کند که از سال 88 به طور کامل ارتباط جبهه دوم خرداد با نظام از طریق مرحوم آقای هاشمی انجام می‌شد.

رئیس دولت جبهه دوم خرداد در بخشی از آسیب شناسی خود تعریض های تندی را متوجه آقای هاشمی می کند و اظهار می دارد: «آقای هاشمی به نام ما با نظام ملاقات می‌کرد اما فقط در جلسات جوش فرزندان خود را می‌زد و بیشتر دنبال حل و فصل مشکل مهدی و بقیه بچه‌هایش بود.»

لازم به ذکر است هم اکنون طیف های مختلف اصلاح طلب با ارکان مختلف نظام ارتباطات و جلسات منظمی دارند که از جمله اسحاق جهانگیری، محمود حجتی و... در برهه های مختلف پیگیر مسایل سیاسی اصلاح طلبان بوده اند.

برای آن بخش از جریان اصلاحات که در فتنه 88 نقش محوری داشته، به آشوب های خیابانی دامن زده اند و مرزبندی با حرمت شکنان عاشورای 88، اهانت کنندگان به تمثال امام خمینی(ره)، منافقین و.. مرزبندی نداشته اند نیز ارتباط قطع است و تاکید شده که بایستی تکلیف خود را در مورد این قضایا روشن نمایند.