محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما موضع خود را درباره جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از اوایل دی ماه اعلام و این تلاش برای هماهنگی بین نیروهای انقلاب را تأیید کردیم.

حبیبی با تأکید بر اینکه ما هرگونه مخالفت با جبهه مردمی را در مؤتلفه ممنوع اعلام کردیم و از همه خواسته‌ایم که با این جبهه همکاری کنند،‌ افزود: تجمع پنجم اسفند که با حضور نیروهای انقلاب از سراسر کشور برگزار شد نشان دهنده وحدت و هماهنگی نیروهای انقلاب بود.

دبیرکل حزب مؤتلفه با بیان اینکه برخی موارد از جمله در نظر گرفتن سلیقه‌های بیشتری در دایره فعالیت باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: نیروهای انقلاب اگر بخواهند در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری موفق باشند باید با فرد و فهرست واحد وارد انتخابات شوند.

وی همچنین یادآور شد: برای انتخابات شوراها هماهنگی‌ها در استان‌ها صورت گرفته و در تهران نیز اقدامات در حال انجام است.

حبیبی تصریح کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی باید یک نامزد اصلح را بین نیروهای انقلاب معرفی کند که اجماع شود و از این رو اجماع بر روی چنین گزینه‌ای لازم است.

دبیرکل حزب مؤتلفه همچنین خاطرنشان کرد: اگر فرد معرفی شده با معیارهایی که همه نیروهای انقلاب آن باور دارند مطابق باشد زمینه‌ای برای تقویت این ائتلاف فراهم می‌شود.