حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که در نزدیکی انتخابات شبکه‌های مجازی و کانال‌های تلگرامی ممکن است خلاف قانون عمل کنند گفت: فضای مجازی فضایی است که تبادل اطلاعات در آن صورت می‌گیرد و اگر خلافی هم باشد باید مورد به مورد گزارش شود تا در کار گروه خاصی که برای آن در نظر گرفته شده تا رسیدگی شود.

او خاطر نشان کرد: طبیعی است که در فضای انتخابات حرف و حدیث ها زیاد شود و باید تحمل ما بالا برود.

وزیر دادگستری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که قیمت‌ها در چند شب باقی مانده به شب عید افزایش یافته است گفت: گرانی ربطی به شب عید ندارد ، بله چند درصد افزایش قیمت داشته‌ایم که باید کنترل شود تا بیش از این افزایش پیدا نکند.

او تاکید کرد: قیمت ها ۷ الی ۸ درصد افزایش پیدا کرده است اما در کل کاهش قیمت داشته ایم و این یکی از دستاوردهای مهم ما است. مشاهده می‌کنیم که تورم یک رقمی شده و نرخ رشد در ۹ ماهه امسال و ۳ ماه نخست پائیز رشد داشته است.

پورمحمدی با اشاره به اینکه دستاوردهای خوبی داریم و تورم ۸ درصد شده است عنوان کرد: امروز مشاهده می کنیم که تولید افزایش پیدا کرده و تورم کاهش پیدا کرده است.

او در خاتمه گفت: خبر داریم که برخی اقلام گران شده و برخی دیگر از اقلام نیز در بحث گران شدن مورد سوء استفاده قرار گرفته که با این سوء استفاده‌ کنندگان ما برخورد می‌کنیم.