سردار غلامحسین غیب‌پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای درباره اینکه بسیج می‌تواند دستگاه‌های  مسئول را هم در جهت‌دهی، هم در هدف‌گذاری، هم در عمل یاری بدهد و اینکه بسیج می‌تواند به قوّه‌ مجریّه برای جهت‌دهی صحیح و برای جلوگیری از خطا و انحرافِ در مسیر کمک کند، گفت: این بحثی است که ما باید باورمان شود که بسیج یک اقیانوس است که ادعای رقابت و تقابل با هیچ نهادی را ندارد.

وی در ادامه افزود: بسیج رقیب نیست؛ واقعا بسیج می تواند حلال مشکلات کشور باشد، بنده دو هفته پیش در وزارت نیرو اعلام کردم هرجایی که دولت اعلام کند ما با آغوش به دولت کمک می کنیم؛ در موضوع خوزستان، بنده رسما اعلام کردم که آحاد بسیجیان حاضر هستند در کاشت نهال و یا در هر عرصه دیگری که لازم باشد کمک کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: ما باید کمک کنیم چرا که این مملکت و این انقلاب برای ما و متعلق به همه مردم و همه  بسیجیان است و هیچ کس حق ندارد که خودش را رقیب نشان دهد.

غیب‌پرور در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال بسیج آغوشش باز است، از هیچ کمکی هم دریغ نمی کند و بسیج واقعا مالامال از نیروهای عاشق، باسواد و متخصص است که باید از این نیروها استفاده کنیم، این توانمندی در بسیج وجود دارد و ما هم آماده ایم.