زهره الهیان نماینده سابق مجلس و عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، با اشاره به تشکیل اولین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب،‌گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اولین مجمع خود را جهت اعلام آمادگی برای دفاع از آرمانهای انقلاب، امام راحل و اجرای فرامین مقام معظم رهبری با حضور نخبگانی از سراسر کشور و اقشار و استان‌های مختلف خود  تشکیل داد.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با اشاره به حساسیت انتخابات آتی، بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری سال 96 مقطع حساسی برای انقلاب است و این مجمعی که تحت عنوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب شکل گرفت بسیار می‌تواند تعیین کننده باشد در اینکه چه گزینه‌ای در انتخابات آتی از سوی مردم به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اولین بار است که چنین ساز و کاری توسط نیروهای انقلابی شکل می‌گیرد: خاطرنشان کرد: ساز و کار جبهه مردمی نیروهای انقلاب به گونه‌ای طراحی شده که نخبگان، جوانان و فعالان سیاسی از دورترین نقاط کشور بتوانند نظرات خود را در موضوع‌های مختلف ارائه دهند و امیدواریم با همین انگیزه‌ای که بین جوانان و اقشار مختلف کل کشور هست شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات آینده باشیم. 

الهیان با بیان اینکه یکی از اهداف مهم جبهه مردمی نیروهای انقلاب،  وحدت و اجماع بین نیروهای انقلاب است، گفت: وحدت بین نیروهای انقلاب می‌تواند منجر به هم افزایی در بین نیروهای انقلاب شود و قطعا می‌تواند برای آینده کشور کارساز باشد.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با اشاره به  وجود همدلی و همسویی و حمایتهای انجام شده از جبهه مردمی نیروهای انقلاب،‌ تصریح کرد: امیدواریم در آینده این همسویی و هم افزایی بین نیروهای انقلاب بتواند آینده درخشانی را برای این جبهه رقم بزند و نتیجه آن کمک به پیشبرد اهداف نظام و انقلاب رای آینده کشور باشد.