سردار حسین نجات جانشین سازمان اطلاعات سپاه طی گفتگویی درخصوص اظهارات یک مقام امنیتی در هشتم اسفندماه در خصوص 3 مورد از اظهارات وی در جمع خانواده شهدای اطلاعات در استان بوشهر گفت: اولا اطلاعات سپاه با وزارت اطلاعات کاملا هماهنگ بوده و چنانچه تمامی فعالیت‌های اطلاعات سپاه به نام وزارت اطلاعات هم منتشر شود، ما هیچ گلایه‌ای نداریم.

نجات خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی اطلاعات با مسئولیت وزیر محترم اطلاعات به صورت مستمر تشکیل شده و اطلاعات سپاه نیز عضو فعال آن است لذا چنانچه اختلاف نظری وجود داشته باشد، در آن مطرح و حل و فصل می‌شود.

وی ادامه داد: آنچه بنده بیان داشته‌ام، در جمع خانواده شهدای اطلاعات سپاه بوشهر بود که بسیاری از آنها قبل از تأسیس وزارت اطلاعات به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند و هم کارکنان اطلاعات سپاه و هم بسیاری از کارکنان قدیمی وزارت اطلاعات آنها را جزو همکاران مشترک خود می‌دانند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: در آن جلسه عطرآگین، دستگیری ریگی به عناصر اطلاعاتی جمهوری اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) نسبت داده شد و از ارگان خاصی نام برده نشد و در خصوص دستگیری‌های قبل از 22 بهمن نیز به صورت اختصاصی از وزارت اطلاعات نام برده شده و در مورد دستگیری جیسون رضائیان و عملیات اطلاعاتی مربوطه نیز اشاره شد که این اقدام توسط اطلاعات سپاه پاسداران انجام پذیرفته و به واسطه آن توانستیم بخشی از دارایی‌های جمهوری اسلامی ایران را آزاد کنیم.

نجات تصریح کرد: بدیهی است وزارت اطلاعات نیز به عنوان مسئول شورای هماهنگی اطلاعات، در این ارتباط به وظایف خود عمل کرده است.