سایت استرالین در گزارشی نوشت بنیامین  نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، ایران را تهدیدی به مراتب خطرناک تر از داعش و القاعده می داند. وی در آخرین روز از سفر چهار روزه خود به استرالیا مدعی شد خطرات القاعده و داعش، جای خود را به تهدیدات از جانب ایران داده است.

نتانیاهو در ادامه افزود: "وقتی به سوریه و عراق نگاه می‌کنم به نظر می‌رسد تهدید داعش روز به روز در حال کاهش است؛ اما تهدیدات از جانب نیروهای شیعه ایران و دیگر گروه‌های نظامی مورد حمایت آنها مانند حزب‌الله به شکل فزاینده‌ای بیشتر از قبل شده است."

نتانیاهو سپس ابراز اطمینان کرد دونالد ترامپ و کابینه وی اقدامات لازم را برای مهار تهدیدات از سوی ایران انجام خواهند داد. وی دستاورد مذاکرات اخیرش با ترامپ را افزایش دور جدید تحریم‌ها علیه ایران دانست.

وی درباره توافق هسته ایران نیز گفت: "مشکل اینجاست که توافق هسته‌ای یک ضمانت ۱۰ تا ۱۵ ساله به ایران می‌دهد. در این مدت ایران یک یا دو بمب اتم نمی‌سازد؛ بلکه این توان را دارد تا تعداد بمب‌های اتم خود را به ۱۰۰ عدد برساند. چنین کشور مشکل‌سازی با قابلیت گسترده دسترسی به بمب اتم می‌تواند صلح و ثبات را در کل جهان مورد تهدید قرار دهد."

نتانیاهو در سفرش به استرالیا از مقامات این کشور خواست تا سطح همکاری‌های نظامی میان دو طرف افزایش یابد؛ اما به نظر می رسد تمایلی از جانب وزیر دفاع استرالیا برای این درخواست به همراه نداشته است.