هدایت‎الله خادمی نماینده مردم ایذه درباره آخرین وضعیت استان خوزستان  اظهارکرد: در حال حاضر وضعیت استان خوزستان از شرایط اضطراری خارج شده است و آب و برق در بیشترشهرهای استان خوزستان وجود دارد.
 
وی افزود: البته برق برخی مناطق هنوز با مشکل مواجه است که مسئولین و نهادهای مرتبط با این موضوع در حال رفع این مشکل هستند.
 
نماینده مردم ایذه در مجلس با اشاره به اینکه قطعی و کمبود آب و برق همواره در خوزستان وجود دارد تصریح کرد: در حال حاضر به شکل پایدار مشکلات در استان خوزستان حل نشده است.
 
خادمی تاکید کرد: با توجه کاهش ریزگردها در استان خوزستان ما با وضعیت عادی در استان خوزستان روبه رو هستیم که بدون شک اگر پدیده ریزگردها و گرد وغبار دوباره در خوزستان از سر گرفته شود باید به فکر چاره بود.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم نظر مسئولان نسبت به استان خوزستان تغییر کند وباتوجه به به سفر رئیس‎جمهور اقدامات لازم در جهت حل مشکلات استان خوزستان به صورت مستمر اتخاذ شود.
 
نماینده مردم ایذه در مجلس تاکید کرد: باید یک رویکرد اساسی و مشخصی را برای حل بحران استان خوزستان اتخاذ کنیم چرا که ایجاد شرایط موقت دردی را از مردم خوزستان دوا نخواهد کرد.