سیدمحمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه دولت نتوانسته به وعده‌های خود عمل کند و باید تغییری در دولت ایجاد شود، اظهار داشت: دولت نشان داده که ناکارآمد است و هر روز مشکلات بر روی هم انباشته می‌شوند.

حسینی افزود: دولت وعده داده بود که به دلیل سیاست خارجی و تعامل با دنیا، فضای داخلی کشور را بهبود می‌بخشد در حالی که این طور نیست بنابراین یکی از دلایل تلاشی که برای معرفی فرد جدیدی جهت ریاست جمهوری صورت می‌گیرد، ایجاد تحول در جامعه و روی کار آمدن افراد کارآمد و متخصص است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه دولتمردان از انجام وظایف خود عاجز و ناتوان هستند، یادآور شد: حرکت جبهه مردمی به خوبی آغاز شده و روند منطقی و طبیعی دارد که از این رو امیدواریم منتج به نتیجه شده و بتوانیم با تغییر شرایط، تجربه تلخی که در سال 92 داشتیم دیگر تکرار نشود.

وی تصریح کرد: منتخبان نیروهای مردمی و مؤمن سراسر کشور کاندیداهای موردنظر خود را در هر مرحله انتخاب می‌کنند و در وهله دوم 5 کاندیدای دیگر را انتخاب خواهند کرد که آنها برنامه خود را ارائه خواهند داد و براساس ساز و کارهایی که تعیین خواهد شد از جمله نظرسنجی و بررسی‌های میدانی به فرد واحد خواهیم رسید.