مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با تبریک روز مهندس اظهار داشت: ما مهندسین معتقدیم همه کارها با مهندسی باید صورت بپذیرد.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم برای مهندسان جوانان که شغل ندارند و بیکار هستند، ایجاد اشتغال کنیم تا در سازندگی کشور مؤثر باشند.
چمران به ارائه گزارشی از شورای شهر تهران پرداخت و گفت: ما از سال ٨٢ که وارد شورا شدیم با یک نگاه متحولانه کار را پیش بردیم.
وی به اتفاقات شورای اول اشاره و تصریح کرد: اقدامات شورای شهر در آن دوره باعث سرخوردگی مردم شد اما در آن فضای سرد همه لیست ما رأی آورد و کار سنگینی را با همبستگی و مطالعه خوب آغاز کردیم.
رییس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: مایه افتخار ما بود که توانستیم در شورای شهر دوم اقدامات مفیدی را صورت دهیم چون در شورای اول یا دعوا بود و یا اختلاف و کمتر به مشکلات مردم می‌پرداختند.
چمران با بیان اینکه طرح های مختلفی برای تهران صورت دادیم، گفت: چشم انداز ٢٠ ساله تهران را ارائه و تصویب کردیم و این سند بالادستی بسیار خوبی است.
وی افزود: برنامه ٥ ساله سوم را در دستور کار داریم که باید در سال ٩٨ عملیاتی شود.
چمران اضافه کرد: در انتخابات آینده نباید از موضوع شوراها غفلت کرد چراکه این انتخابات خصوصا در جایی مثل شهر تهران اهمیت بالایی دارد.