"دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا از زمان ورود خود به کاخ سفید بیشتر وقت خود را صرف بازی گلف کرده است تا برگزاری نشست با مقامات اطلاعاتی این کشور!

دونالد ترامپ که مالک 17 زمین گلف در سراسر جهان است در ایام مبارزات انتخاباتی بارها از "باراک اوباما"، رئیس جمهور سابق آمریکا بخاطر گذراندن وقت خود در زمین گلف انتقاد کرد. اما خود او از یک ماه پیش که وارد کاخ سفید شده، دست کم 6 بار گلف بازی کرده است؛ در حالیکه رؤسای جمهور پیشین آمریکا در چند ماه نخست ورودشان به کاخ سفید هیچ فرصتی برای چنین کاری نداشتند.

وبسایت واشنگتن پست در بررسی های اخیر خود به این نتیجه رسید که رئیس جمهور آمریکا از زمان ورود به کاخ سفید فقط 6 ساعت از وقتش را صرف برگزاری نشست با مقامات اطلاعاتی کشور کرده است. 

خلاصه گزارش عملکرد ترامپ در یک ماه گذشته به شرح زیر است:

حضور در زمین گلف: 25 ساعت

برقراری تماس‌های خارجی:21 ساعت

توییت گذاری: 13 ساعت

نشست با مقامات اطلاعاتی و امنیتی: 6 ساعت

همانطور که دیده می شود ترامپ در یک ماه گذشته بیش از هر اقدامی به بازی در زمین های گلفش مشغول بوده است. وی تاکنون دست کم 6 بار گلف بازی کرده است. برای یک مرد 70 ساله با شرایط ترامپ دست کم 4 ساعت زمان می برد که بتواند توپ را داخل 18 سوراخ زمین گلف بیاندازد.

کاخ سفید نخست اعلام کرد ترامپ در 18 و 19 فوریه توپ را فقط در چند سوراخ نخست زمین گلف انداخته است؛ اما پس از آن مشخص شد که ترامپ کل 18 سوراخ زمین گلف را بازی کرده است.

این درحالیست که ترامپ در گذشته بارها در حساب توییتر خود از باراک اوباما بخاطر گلف بازی انتقاد کرد. وی در سال 2014 در حساب توییتر خود نوشت: "می توانید باور کنید؟ با همه مشکلات و سختی هایی که آمریکا با آن مواجه است، باراک اوباما یک روزش را صرف بازی گلف کرد!"