ارتش و نیروهای مسلح سوریه با انهدام آخرین مراکز تجمع تروریست های داعش در منطقه "صمامات"  در شرق بیارات، بر این منطقه مسلط شد.

خبرنگار سانا گزارش داد ارتش سوریه با تسلط بر منطقه ای 4 کیلومتری و نزدیک شدن به ارتفاعات "هیال"، به 7 کیلومتری مثلث راهبردی تدمر رسید.

همچنین نیروهای سوری پس از درگیری شدید با تروریست ها در منطقه "ابراج الطیران" در شمال بیارات، بر این منطقه مسلط شدند.

در عملیات های نیروهای سوریه در حومه غربی تدمر، شماری از تروریست ها کشته و زخمی شدند. همچنین نیروهای مهندسی ارتش سوریه به پاکسازی بمب ها و مین های منطقه پرداختند.

در درعاالبلد نیز ارتش و نیروهای سوریه با هجوم تروریست های جبهه النصره به محله منشیه مقابله کردند و شماری از آنان را به هلاکت رسانده و تعدادی از خودروهای مسلح و بمب گذاری شده تروریست ها را نیز منهدم کردند.

به گفته یک منبع نظامی سوری، ارتش سوریه پس از درگیری شدید با تروریست های داعش در حومه شرقی حلب، بر روستاهای رسم الخباز، رسم الشیخ، مناظر الجرف و مناظر الصقر مسلط شدند.

از سوی دیگر، در حمله موشکی تروریست ها به شهرک "حاضر" در حومه جنوبی حلب، دو نفر زخمی شدند. تروریست ها با پرتاب 6 موشک به سوی این شهرک، خسارات مالی بسیاری نیز به بار آوردند.

در دمشق نیز ارتش سوریه مرکز تجمع تروریست های جبهه النصره را در محله "قابون" هدف قرار داد که به کشته و زخمی شدن شماری از تروریست ها منجر شد.