پرویز مشرف، رییس جمهور پیشین پاکستان گفته است که سازمان امنیت ملی افغانستان بازیچه دست هند است و از آن برضد پاکستان استفاده می‌شود. 

این مقام بازنشسته‌ پاکستانی در گفت‌وگو با یک رسانه‌ پاکستانی گفت: نیروهای پاکستانی در عملیات ضرب عضب تمام لانه‌های تروریستی را که سازمان جاسوسی هند به همکاری افغانستان در وزیرستان شمالی از آن حمایت می‌کرد، نابود کردند. 

مشرف می‌گوید که هند با استفاده از سازمان امنیتی افغانستان از گروه‌های تروریستی وزیرستان شمالی حمایت می‌کرد و می‌خواست که مناطق قبایلی را نا‌امن بسازد. 

رییس جمهور پیشین پاکستان گفت: در جریان دولت وی، پاکستان به سوی موفقیت در حرکت بود و ما می‌توانستیم که هند را به میز مذاکره بیاوریم و مسایلی را که هند نمی‌خواست در باره آن بحث کند، در میان بگذاریم.

مشرف در جواب سوالی که پرسیده شد چرا در دوران دولتش‌ موفق به این کار نشد گفت: در دوران من این گروهای تروریستی وجود نداشت و این گروه‌های تروریستی تازه  به وجود آمد. 

شبکه یک افغانستان به نقل از مشرف نوشت: «حافظ سعید» مغز متفکر و رهبر جماعت الدعوه که در اتهام به دست‌داشتن در حمله‌ 2008 دستگیر شده بود، تروریست نیست و فرد خیرخواه است. 

وی افزود: حافظ سعید یک تروریست نبود و این باید ثابت شودَ، وی برای کمک به قربانیان سیلاب‌ها و زلزله در پاکستان، یک موسسه خیریه را مدیریت می‌کرد.