سردار اسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم و رئیس اسبق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح،با اشاره به صحبتهای اخیر سید حسن نصرالله در خصوص توانایی حزب الله برای هدف قرار دادن مراکز حساس سرزمین فلسطین اشغالی، اظهار کرد: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به لطف خداوند متعال اینگونه است که اگر نتواند اقدامی انجام دهد حرفش را هم نمی زند؛ گفتن یک حرف از سوی سید حسن نصرالله با عمل او دقیقا برابر است.
 
وی با بیان اینکه صهیونیست ها بر روی صحبت های دبیر کل حزب الله لبنان ، حساب بسیاری باز می کنند تصریح کرد: اسرائیلی ها و نظامیان صهیونیست، به سید حسن نصرالله لقب "دشمن صادق" را داده اند به این معنا که اگر او چیزی را بگوید قطعا توانایی عملیاتی کردن آن حرف را نیز خواهد داشت.
 
سردار کوثری با بیان اینکه صحبتهای سید حسن نصرالله همواره با قدرت و قوت است، تاکید کرد: امروزه فضل الهی، توان جنگی و عملیاتی حزب الله لبنان فراتر از زدن نیروگاه اتمی دیمونا و مرکز ذخیره آمونیاک حیفا در اسرائیل است.
 
رئیس اسبق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه حزب الله لبنان قبلا در جنگ 33 روزه و سایر درگیری هایی که با اسرائیل داشته است توانمندی هایش را نشان داده است یادآور شد: امروز توانمندی های حزب الله لبنان از آنچه در جنگ 33 روزه سال 2006 شاهد بودیم بسیار بیشتر شده به نحوی که این افزایش توانمندی های نظامی حزب الله در مخیله صهیونیست ها هم نمی گنجد.
 
سردار کوثری در پایان نیز گفت: حزب الله لبنان امروز روی پای خودش ایستاده و نیاز چندانی به دریافت کمک از جمهوری اسلامی ایران ندارد.