خبرگزاری فرانسه به بازتاب سخنان آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در کنفرانس انتفاضه فلسطین پرداخت. به گزارش این خبرگزاری رهبر معظم انقلاب در این کنفرانس خواستار آزادی کامل فلسطین از دست غده اسرائیل شده و بار دیگر از به رسمیت شناختن اسرائیل  امتناع کردند.

المنار لبنان نیز خاطرنشان کرد، رهبر انقلاب در این کنفرانس اعلام کردند انتفاضه سوم هرچند بیش از دو کابینه قبل اسرائیل هدف سرکوب رژیم صهیونیستی قرار گرفته اما فصل بسیار مهمی را در تاریخ مقاومت رقم خواهد زد.

خبرگزاری شینهوا از چین نیز رسانه دیگری بود که به پوشش خبری حضور رهبر ایران در کنفرانس بین‌المللی انتفاضه فلسطین پرداخت. به گزارش این خبرگزاری رهبر ایران طرح و نقشه برای آشتی با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و با اشتباه خواندن آن بر ادامه مقاومت تا آزادی اراضی اشغالی فلسطینیان تاکید کرد.

روزنامه اسرائیلی آروتز شوع نیز به بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در این کنفرانس پرداخت و نوشت که رهبر ایران دولت یهود را یک غده سرطانی خوانده و خواستار آزادی فلسطین شده است.

بی بی سی نیز با پوشش اخبار سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای نوشت: رهبر ایران، امروز سه‌شنبه، در جلسه‌ای درباره مواجهه فلسطینی‌ها با اسرائیل از گروه‌های فلسطینی خواسته است که درگیر اختلافات منطقه‌ای نشوند.

پایگاه خبری پاکستان تودی نیز نوشت: آیت الله خامنه ای رهبر ایران از آزادسازی فلسطین از غده سرطانی اسرائیل حمایت کرد.

شبکه‌های الجزیره و المنار نیز به پوشش زنده کنفرانس انتفاضه و سخنرانی رهبر انقلاب پرداختند.