"چلسی کلینتون"، تنها فرزند "بیل کلینتون"، رئیس جمهور اسبق آمریکا و "هیلاری کلینتون"، وزیر امور خارجه پیشین این کشور روز گذشته (یکشنبه) در تظاهرات ضد ترامپ در میدان تایمز نیویورک شرکت کرد تا با جامعه مسلمانان اعلام همبستگی کند.

وی در حساب توییتر خود نوشت: "از همه کسانی که تظاهرات امروز به نام "من هم مسلمان هستم" را سازماندهی کردند سپاسگذارم. این نخستین تظاهراتی بود که دخترم "شارلوت" هم در آن حضور داشت."

در این تظاهرات صدها نفر حضور داشتند. همچنین چهره های برجسته ای از جمله "بیل ده بلزیو"، شهردار نیویورک، "راسل سیمونز"، کارآفرین آمریکایی و دوست سابق دونالد ترامپ و "سوزان ساراندون"، هنرپیشه زن آمریکایی هم حضور داشتند.

سیمونز خطاب به جمعیت حاضر گفت: ما امروز بخاطر دونالد ترامپ با هم متحد شده ایم. باید از او تشکر کنیم که با اقداماتش ما را دور هم جمع کرد.

این تظاهرات در اعتراض به طرح ضدمهاجرتی دونالد ترامپ در خصوص ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور مسلمان به آمریکا برگزار شد. پس از اعتراضات گسترده در سراسر آمریکا، یک قاضی فدرال ایالت واشنگتن فرمان ترامپ را لغو کرد. پس از آن وزارت امنیت داخلی آمریکا هم اعلام کرد که همه اقدامات مربوط به دستور مهاجرتی ترامپ را لغو کرده است.