پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- امیر حسین سقا- رانت خوار ترین وزیر کابینه، برای بار دوم از مجلس رای اعتماد گرفت! به عبارت دیگر خانه ی به اصطلاح ملت، بازهم به مردی که مسکن مهر را مزخرف می دانست اعتماد کرد! این چند روز به اندازه ی کافی از  ویژه خواری و خوی آقازادگی جناب آخوندی صحبت به میان آورده شده، اما سوال اینجاست که مجلس دقیقا به چه چیز یک مدیر ویژه خوار اعتماد کرده؟

به مانور حقارت در خرید ایرباس مرجوعی یک کشور دیگر که قرارداد آن به صورت مخفیانه و بدون در اطلاع گذاشتن کمیسیون عمران صورت گرفت؟ 

به مزخرف دانستن طرح مسکن مهری که 4 میلیون نفر را صاحب خانه کرده و چشم امید بسیاری از مردمان کشور خصوصا مستضعفین به آن بود؟

به حادثه قطاری که علی رغم هشدارها و تذکرات در جلسه استیضاح قبلی، مجددا منجر به کشته شدن بیش از 40 نفر از هموطنان شد  یا به همایش گردی های آقای وزیر؟ 

خانه ملت! بار دیگر به وزیری رای اعتماد نشان داد که مهم ترین دغدغه کاری اش دبیری همایش"برچسب انرژی"!! بوده و حتی طرح مسکن اجتماعی وی علی رغم وعده های بسیار و علی رغم این که توانایی پوشش دادن مستضعفین را نداشته، تنها در حد حرف و شعار باقی مانده است! نبود برنامه مشخص برای مدیریت وزارت راه، بی برنامگی در تهیه مسکن بر اساس  نرخ ازدواج سالانه، شائبه فعالیت های اقتصادی فرزندان وی با وزارتخانه، بی توجهی به بافت های فرسوده، تنها بخشی از مدیریت ضعیف وزیری است که با بورس وزارت نفت توانست دکترای خود را بگیرد و از لحظه چشم باز کردن به دلیل رانت های فامیلی - باجناقی بر مسند ریاست تکیه زده است.

جمهوری اسلامی ایران در این سال ها به کرات داغ ویژه خواری را بر پیکر خویش تحمل کرده است اما سوال این است که خانه ملت دقیقا خانه ی کدام ملت است؟ ملتی که  در خانه های مزخرفی زندگی می کنند که عباس آخوندی آن را قبول ندارد یا ملتی که در حادثه قطار کشته می شوند و عباس اخوندی  تنها به گفتن " نگران نیستیم، مسافران بیمه بوده اند" بسنده می کند؟