کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان با تأکید بر حمایت جبهه پیروان خط امام و رهبری از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: جبهه پیروان علاوه بر حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب، با ساختار آن نیز همراهی می‌کند.
 
وی ادامه داد: نمایندگان جبهه پیروان در نشست‌های جبهه مردمی حضور پیدا می‌کنند و از این طریق مطالب‌مان را منتقل می‌کنیم و سعی‌مان این است که با ساختار جبهه نیز همراهی کنیم. 
 
سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به حمایت اکثریت اصولگرایان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب، نهایت عقلانیت اصولگرایان بود.
 
سجادی با بیان اینکه در رابطه با انتخابات شورای شهر ما به اسامی مورد نظر خود رسیده‌ایم، گفت: این اسامی را به جبهه نیروهای انقلاب معرفی می‌کنیم تا آنان نیز اسامی مورد نظر خود را با اسامی ما ترکیب کنند و در نهایت به فهرست 21 نفره نهایی برسیم. 
 
وی افزود: در مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که هفته جاری برگزار می‌شود، قرار است یک هسته مرکزی متشکل از حدود 25 نفر با رأی مجمع عمومی انتخاب شوند تا آن‌ها بتوانند کارهای مربوط به ائتلاف اصولگرایان و تعیین کاندیدای نهایی را انجام دهند.
 
سجادی تأکید کرد: کاندیدای نهایی جبهه پیروان خط امام و رهبری، همان کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است.